Nazza Software

Nazza ontwikkelt software waaronder mobiele apps waarmee gebruikers alles voor hun reis kunnen regelen, snel en gemakkelijk.

Digitaal Service Platform

Geautomatiseerde en naadloze dienstverlening

Nazza levert IT diensten op basis van standaard IT platforms aan verschillende spelers (operators, providers) in de mobiliteitsmarkt om deze partijen aan elkaar te koppelen. Zo ontstaat een geautomatiseerde en naadloze dienstverlening op het gebied van plannen, boeken, reserveren, gebruik, verrekening en betaling van mobiliteitsdiensten.

text-icon
Billing
crm-icon
CRM
customer-care
Customer care

Features Nazza Software

registration-icon
Klant- en abonnement registratie
calendar-icon
Plannen, boeken en reserveren
product-tarif-icon
Product- en tarieven catalogus
payment-icon
Facturatie en betaling
idenficiation-icon
Identificatie- en toegangscontrole
eticket-icon
e-Ticketing productie en distributie
fleet-icon
Asset vloot beheer
asset-share-icon
Assets delen

Hoe werkt het?

Nazza levert de hardware, software en service merendeels op basis van SaaS abonnementen, die worden afgerekend op basis van het aantal vervoersmiddelen en het gebruik.

De klant heeft online en continu (real time) inzage in de kosten en verbruik. Ook CO2 uitstoot is inzichtelijk. Nazza is op dit gebied toonaangevend en heeft dan ook software integraties (API’s) en samenwerking met de wereldwijde marktleidende aanbieders van parkeergaragesoftware,  fietsen, auto’s en fabrikanten van elektrische sloten.

Nazza maakt gebruik van een schaalbaar open systeem, die andere partijen in staat stelt te participeren in hun ecosysteem en andersom. Daardoor wordt Nazza als mobiliteitsplatform steeds verder verrijkt met nieuwe diensten waarvan alle aangesloten partijen gebruik kunnen maken.

gerke

PLAN EEN PERSOONLIJK GESPREK